Doprava zdarma při objednávce nad 1500 Kč (platí pro maloobchod).

Postup při reklamaci

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ

V případě, že zakoupené zboží náhodou není ve stavu, v jakém by mělo být, postaráme se samozřejmě co nejdříve o nápravu. Chcete zakoupené zboží reklamovat? Pro co nejrychlejší vyřízení Vaší žádosti, prosíme, postupujte podle uvedených kroků. Zabráníte tak zbytečným průtahům a značně urychlíte vzájemnou komunikaci.

Co je třeba vědět

Před samotným kontaktováním si připravte fakturu za zboží, které chcete reklamovat. V pravém horním rohu je uvedeno číslo faktury (variabilní symbol). Číslo faktury je důležité pro jednoznačnou identifikaci Vaší objednávky, která značně urychlí celou další komunikaci. V případě odesílání reklamace emailem doporučujeme vložit i fotodokumentaci pro urychlení průběhu reklamace.

Reklamovat zakoupení zboží můžete těmito způsoby:

• Telefonicky na čísle: + 420 382 271 197, kde se domluvíme na dalším postupu.

• e-mailem: info@brotex.cz, domluvíme další postup vyřízení reklamace.

• reklamované zboží zaslat přímo na adresu: Brotex – textilní výroba, Stanislava Maliny 457, 397 01 Písek. K řádnému vyřízení reklamace zašlete krátký popis závady výrobku, pro kterou chcete reklamaci uplatnit a originál daňový doklad o zakoupení zboží. Bez těchto dokumentů nemůže být reklamace uplatněna.